1. strateška konferenca tehničnih industrij

Vsebinski sklopi


1. strateška konferenca tehničnih industrij, 05.02.2008


Torek, 5. februar 2008, GZS, Ljubljana, Dimičeva 13, od 10h do 16h

Prvi del

  • Adrian Harris, ORGALIME, generalni sekretar
  • Jean-Louis Clipet, evropska komisija, DG Enterprise
  • Christos Tokamanis, evropska komisija, DG Research
  • dr. Blaž Nardin, UO GZS-Združenja kovinske industrije, predsednik

Položaj evropskih tehničnih industrij v Evropi opredeljuje izjemna rast v zadnjih nekaj letih. Ob povečevanju naročil pa se izpostavljajo parametri omejitev razmaha podjetij: dostopnost novih proizvodnih tehnologij, kapacitete, kadri, pereča problematika naraščanja cen vhodnih materialov (predvsem jekla), vnašanje spoznanj iz raziskav v industrijske proizvode in proizvodnje. Te teme ter priložnosti jutrišnjega poslovnega okolja bodo govorniki osvetlili z različnih vidikov.

Drugi del

  • Niko Martinec, Energetska zbornica Slovenije, izvršni direktor
  • prof. dr. Jože Duhovnik, Univerza v Ljubljani, Fakulteta za strojništvo, dekan
  • Dušan Bušen, ACS, direktor
  • Marija Poglajen, Zavod RS za zaposlovanje, generalna direktorica

Cena in razpoložljivost energentov postaja z liberalizacijo trga polje, ki ga je moč smotrno izrabiti. Inženirski kader, kot ga oblikujejo programi institucij znanja, mora biti že ob prihodu v podjetje pripravljen na prenekatere izzive. Dodatno, vseživljenjsko izobraževanje zaposlenih je postalo nujno, saj sicer podjetje kot celota ne more slediti hitremu tempu razvoja. Izvrstnega poslovanja si ni več moč predstavljati brez celovitega obvladovanja dobaviteljskih verig.

Tretji del

  • Hubert Golle, Robotina, direktor področja
  • Andrej Šuštar, Domel d.d.
  • Karel Schneebauer, MPDV GmbH

Ob rasti cen vhodnih elementov, ki jih cena proizvoda ne more prenesti, vodi pot do vzdrževanja konkurenčnosti skozi proces nenehnih izboljšav notranjih procesov podjetja. Le-ti so področje, kjer lahko s sistematičnim pristopom prihranimo na času, dvignemo kakovost končnega proizvoda in povečamo zadovoljstvo svojih kupcev. S konkretnimi, izvedenimi projekti iz prakse bomo ilustrirali take pristope.


Avtor: SKTI